bästa vädret

idag så var det perfekt väder för en dag i stallet:)
så jag & smms åkte dit vid tolv & då var sofie där:)
så att mamma & jag gjorde allt, mocka & göra mat,
sen så satt jag, mamma & sofie vid stallvägen & bara
tittade på det fina vädret, sen så tog jag in luise & borsta
henne & gjorde rent hovarna, sen så red jag & mamma ut
& sen på banan, travade idag igen & det gick super, red bara
en halvtimme för min moster & kusin kommer sen:)

(puss på bordet)

(luise)

(mina tretron)

(luises sadel)

(lojsan)

(el diablo badar)

(snyggaste bilden)

Kommentarer
Postat av: Maja

Vilken härlig bild på Diablo! Han älskar verkligen vatten den där hästen. Kan jag sno bilden härifrån? :)

2010-04-06 @ 19:33:26
URL: http://causamremove.blogspot.com
Postat av: johanna

hej, maja dte går jätte bra att du kopierar bilden:)

2010-04-06 @ 23:43:36
URL: http://jojoslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0