häst test

Första hästen du red? lukas
Första hästen du hoppa med? lukas
Första älsklingshästen? lukas
Första uteritten? lukas
Första tävlingen? penny&fölskvi
Första ridlägret? penny
Första sköthästen? lukas
Första egna ponnyn? amoure
Första egna stora hästen?
Första hästen du reda barbacka på? penny
Första hingsten du red? tror inte jag har ridit någon hingst
Första stoet du red? madonna
Första valacken du red? lukas
Värsta hästen du ridit? roffe
Värsta ridläraren/tränaren du haft? timo
Värsta ritten? när jag red för timo
Värsta avtrillning/avkastningen? nät jag bröt armen
Största hästen du suttit på? ingo
Minsta hästen du ridit? tror penny
Äldsta hästen du ridit? amour
Yngsta hästen du ridit? luise-E
Din favorit A ponny? lukas
Din favorit B ponny? fölskvi såklart
Din favorit C ponny? ferdy
Din favorit D ponny? amour
Din favorithäst? luise-E
Din favoritsadel? lojsans
Ditt favoritträns? lojsans
Ditt favorittäcke? lojsans
Din favoritgrimma? lukas guld grimma
Ditt favoritschabrak? luiases
Pullar eller engelsk? inget jag vet
Benskydd eller benlindor? benskydd
Skor eller barfota? skor
Lång eller kort man? kort
Ljus eller mörk fux? ljus
Ljus eller mörk brun? mörk
Svart eller vit? - vit
Bred eller smal bläs? bred
Stjärn eller bläs? bläs
Med eller utan strumpor? olika
Syntet eller läder sadel? läder
Hopp eller dressyr sadel? hoppsadel
Hoppning eller dressyr? hoppning

bilder från hoppträningen kommer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0