månadens blogg


hej, det är dags för månadens blogg:)

1.kommentera om du vill va med

2.skriv vad du vill läsa om på min blogg

3.ta bilden ovan-klistra in den på din blogg/bilddagbok/hemsida & länka till mig:)

sedan,

1. när minst 5 har anmält sig så tar jag ut tre stycken!
2. sen får ni rösta igen vem ni tycker ska komma 1,2,3:)

3. När vi fått ut vinnaren, andraplatsen och tredjeplatsen så publiceras de på min blogg med priser.
Priser:
1a plats - En länkning här +  en intervju .
2a plats - En länkning här eller  intervju. Du väljer.
3e plats - En länkning här

tävlinger avslutas sista april:)

Kommentarer
Postat av: Charlotta :)

jag vill va meed!

jag vill läsa det du skriver om på din blogg :) <33

2010-04-17 @ 16:45:57
URL: http://megachallie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag kan vara med :)

Jag vill läsa mer om din "dagens ridning" och kanske bilder/videos när du rider ;)

2010-04-17 @ 18:06:06
URL: http://sofieslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0