dagens ridpass

red först faighter ett markarbetes pass på banan red på gummibettet
han var jätte stel ibörjan men sen mjukna han & han sög på bettet
hela tiden:P red även lite markarbete som han tyckte var skit kul
& busa runt för jag fick riva lite mellan bommarna, sen i slutet
så var han så jävla fin då var han en dressyr häst:)

sen red jag lojsan ett markarbetes pass på banan & ibörjan
var hon lite dum men hon är klipp så hon har lite energi:D
sen bev hon bara mjukare & mjukare & jag kunde sitta ner
hur lätt som helst utan att störa henne:) sen i galoppen var
hon lite för pigg & jag skulle byta galopp över en bom &
då sparkade hon back ut:P sen var hon så jävls fin:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0