hoppträning

det var hoppträning igår & det gick jätte bramen vi fick jobba mycket
med kombinationen för jag vet int riktigt hur jag ska göra där, & jag
fick träna med jannica wadell det var jätte häftigt hon der jätte bra
ni kanske vet det där stallet som branner det var hennes, i alla fall
när vi red fram var han jätte mjuk lika dant när vi hoppade fram,
sen när vi började hoppa så var han lite seg men ändå framåt men
det var för vi hoppade hinder ur sväng hela tiden men sen när vi
hoppade banan vart han sig själv, men jagbehöver träna på att ha högre fart
för anars tar han i så mycket med ryggen så jag flygger & det går bättre
& bättre för varje gång:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0