hoppträning

i onsdags så var det hoppträning & gud v fighter är duktig:)
vi red fram först som på en åtta & fick värkligen använda skänklarna
& han lyssnade värkligen super bra:D & jag fick värkligen träna på att
få under backbenen så han jobbar med dom & han gjorde det värkligen
& man kände det värkligen sen så fick jag även göra det igaloppen
& sen ner till trav & jag har märkt att linda har blivit strängaren när jag
har ridit stor häst men det äbra för då blir det roliga:)
 sen när vi hoppade bana så travade vi in på ett kryss ill oxer sen
till tre studs sen räcke till räcke med ryra galoppsprång till oxer
till räcke till räcke fyra galoppsprång till oxer & fighter lyssnade
jätte bra han blev på slutet mn jaja:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0