Hööks ridsport

jag var ju på hööks idag med, Lisa,sofie & sofies lillasyster felicia. sofie hämtade
mig vid tio i tio sen hämtade vi lisa sen åkte vi till hööks, när vi kom dit så var det
typ fult men vi trängde oss in, jag gick med lisa så vi tittade på pannband sen hittade
jag en jacka också, sen tittade vi på allt annat sen hittade vi sofie så vi
ställde oss i kön & den var lång kan jag säga vi stod där i en timme:O men vad gör
man inte för häst saker! sen stack vi till donken & sen till stallet. sen på kvällen när
mamma kom hem så åkte vi till hööks igen & då var det mycket lugnare, jag
köpte enu mer då, en rycktlåda, en grimma, en brösta, en box/trailer väska &
så klart häst godis, sen stack vi till stallet(skriver om det i nästa inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0