sportlovs schema

här kommer mitt sportlovs schema:)


MÅNDAG:
idag blir det att rida i ridhuset & bara försöka rida igenom honom
& inte anstränga honom för mycket.

TISDAG:
idag blir det en tur ut iskogen & bara försöka njuta av dagen:)

ONSDAG:
först på dagen så ska jag rida till ridhuset & ska träna mycket på galoppen
& försöka samla honom & få honom lösgjord. Sen på kvällen så ska
jag på grönt kort kurs.

TORSDAG:
idag ska han få vila, jag ska kanske va med en kompis:)

FREDAG:
ska rida ut idag & försöka trava & galoppera mycket & försöka ha
honom lugn.

LÖRDAG:
idag så blir det att rida på banan & föröka lösgöra honom mycket.
& sen blir det grönt kort kurs:P

SÖNDAG:
idag så ska jag rida till ridhuset & hoppa:D ska bli jätte kul.
ska försöka att inte sitta för mycket i sadeln ska bar försöka stå
upp & bara rulla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0