bloppis


back on track has skydd   nypris: 800:-  mitt pris:400:-


helt ny vojlock aldrig använd! stl full nypris: 150:- mitt pris: 75:-


schabrak stl ponny: nyttpris 100:- mitt pris: 30:-



brösta stl cob nypris: 250:- mittpris: 150:-


jätte fint schabrak stl Full nypris: 200:- mittpris: 75:-


ett fleece ridtäcke stl full (har passat perfekt på både min stor häst & D-ponny)


chearls owen classic hjälm Ny pris:1000:- Mitt pris:600:-


ena knäppet är sönder så man får gjöra en knut runt sadelgjorden men
det är inget problem. nypris: 150:- mittpris: 50:-

sen har jag även två back on track täcken till salu STL 135.
ett fleece täcke & ett nätt täcke jätte bra skick dom har passat perfet på min
D-ponny

ALLT TVÄTTAS INNAN FRAKT!!!!!!

Ni betalar frakt!

vill ni ha något kontakta [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0