Fighter & Roffe

idag så hade mamma roffe men hon skulle jobba så jag fick ta honom, jag fick börja med
att mocka åt boda, sen började jag med att rida roffe.

ROFFE: började med att rida ut, jag red på stångbettet & det gick jätte bra, när
jag red ut så var han väldigt framåt & lyssnade ingenting, men sen red jag på banan
& i början lyssnade han inte så jag gjorde massor me övningar & då började
han lyssna & efter en halvtimme så var han jätte mjuk, så jag började trava
& först så sprang han bara men sen lugnade han ner sig & gick jätte fint
så jag satt mig ner & asså han bara föll i händerna & gick så himmla fint
& när jag gjorde halt så ståd han jätte fint, det blev ett ridpass i 1tim men
jag skulle kunna rida i flera timmar, han var så himmla fin:)

FIGHTER: med han gick det inte lika bra för jag red honom när det var mörk & då
är han knäpp, han lyssnade ingenting idag han tittade på allting & frustade i luften som om
allt var läskit & ena longsidan tyckte han var jätte läskig, så jag red bara 30min.

roffe:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan va bra att du red honom ordentligt, det uppskattas! :D

2011-03-14 @ 17:19:00
URL: http://annaslilla.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0