månadens blogg<3

hej! jag tänkte starta med månadens blogg
jag kommer starta idag & jag kommer ta ut en
vinnare i januari & den blir månadensblogg.
jag kommer ta ut 5 stycken först från dom
som vill vara med, sen tar jag ut 3stycken
& ni som inte vart utagna får rösta vem som
komer på 1:a plats 2:a plats & 3:a plats,
sen kommer jag inetrvjua som tre först
en snabbis en gång, så dom andra kan se vem
dom ska rösta på:)

december 30/12-20/1 januari

för att försöka vara med ska
du bara kommenter det här inleget så
kommer jag gå inne på din blogg & titta vad
jag tycker om den. typ om din designe är fin
om du skriver bra eller mycket mm...:)


1:a pris  en intervjuad av mig & du läggs ut på min bdb:)

2:a pris en intervjuad av mig eller läggs ut på min bdb:)

3:a pris intervjuad:)


OBS! kommentera under så jag ser vilka som är med<3

                                                                                         






Kommentarer
Postat av: bianca<3

jag vill vara med i månadens blogg :) <3

2009-12-30 @ 11:18:33
URL: http://bbbincen.blogg.se/
Postat av: julia

jag vill vara med ^^

2009-12-30 @ 16:46:38
URL: http://naissamotailuj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0