TUR I OTUREN

hej, idag var jag,lisa,sofie & anna ute & tolka.
det går jätte bra i början vi travade lugnt & så!
sen seger mamma får jag se lite galopp så jag
börjar jag galoppera för jag är först & wille efter
så jag galopperar efter bara några sekunder ramlar lisa av
 & då blir luise lite knäpp & hon börjar trampa runt & så
då tittar jag åt sidan då skenar wille i väg!!!! & luise blir helt
galen & hon går ner på bakbenen men hon kommer upp snabbt!
men vill bara skenar runt hela gården & han har en snowreser
som sitter fast i linerna där bak! han blev typ red för den! han
bara springer & springer han drar upp staket & allt sen går han inn mot sjukhagen
& hoppar över troden & fastnar! då stannar han! han skada sig inte det gårde luise
hon särde upp ett litet sår med broden på bakbenet men det var inte djupt! men
alla klara sig som tur!:) men det var skit läskigt jag börja gråta
för att jag blev så rädd jag tänkte hoppa av luise när hon tänkte sticka
men jag sat kvar som tur! men vi fick gå & fixa staketet sen &
då hitta vi delar från staketet & snowresern & lisa & jag såg att vill var en typ
10cm från att gå ner i diket! som man säger vi hade
TUR I OTUREN:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0