hoppning-fredag

i torsdag så hoppade jag båda, först lojsan hoppade lite soker bittar
& hon var skit seg jag fick driva på henne hela tiden:P sen så
hade jag en oxer som ståd vid staket för hon stannade på en sån när
vi var i kiladalen så jag hoppade den en gång, när vi kommer mot
den så känner jag att hon tvekar men jag driver på & avståndet blir
perfekt & hon hoppar:D sen så hoppade jag fighter med sofie & anna
vi hoppade studs & ett räcke, han var seg också(mina hästar behöver komma
in & sova
) på studsen så höll jag in honom för mycket men han brukar alltidd ta så stora
galopp språng min inte idag:P sen så på räcket så gick det super vi hoppade 90cm
på det han rev man vi kom fel men sen så hoppade han perfekt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0