stallet hela dagen

har varit i stallet hela dagen därför har jag inte bloggat, först så
åkte mamma & jag ut & släppte ut hästrna sen så red jag & mamma
ut det blev lite skritt trav & galopp & sen så klättrade vi också:)
sen så satt vi igång md golvet det var så att vi ska läga sten golv
istället för sandgolv, så först hakade vi upp golvet det var jag,sofie
,lisa,mamma & micke. vi hackade upp hela golvet & det blev jämt för
imorgon ska vi lägga platerna, sen så till lunch blev det mcdonalts:D
vi blev skit svettiga för det var ju så varmt, vi är korkade alla var typ på
stranden idg men vi var i stallet & jobbade,  sen så red jag.,sofie & lisa
ut det blev skritt & trav 1tim:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej. vart klättrar man med hästarna? :)

2010-08-14 @ 22:47:28
Postat av: Matilda

SV: var så lite =D

Tack för frågan =D

2010-08-15 @ 07:13:32
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: sara

grattis! du vann min fototävling :D

2010-08-15 @ 18:53:11
URL: http://itsabouthorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0