'

En rolig dag:)

hej! idag så var jag ute & red, jag red på
vägen, sen när jag red hem så titta jag upp så ser jag
pecano(en häst) så tittar jag ner, sen tittar jag upp &
då ser jag att pecano står utanför hagen, så jag slänger mig
av hästen & ringer till mamma,  så när jag börjar ringa springer han inne på sofies tomt & då hoppar alaska ute
från hagen, så mamma svarar & jag skriker i telefonen
& hon säger lugna ner dig & då säger jag att dom har
rymt så hon kommer, då börjar hästarna äta av buskarna, sen springer dom till andra sidan huset, så jag springer ditt, så ska
jag ta alaska så kommer jag på att lojsan inte kan vara när andra hästar men precis när jag ska ta henne börjar pecano galoppera men då kommer mamma, men jag får gå inne med
lojsan i hagen men sen när jag kommer til backa  så är dom fångade (tur) men det kunde ha gått vere dom kunde ha sprunigt ut på vägen men som tur hände inte det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0