pigg ponni:)

hej! idag var jag,sofie & mamma ute & red. sofie & jag tyckte att
wille gick jätte snabbt, för han gick lika snabbt som luise. sen skulle vi trava på
slutet, så vi börjar trava så ska jag ta inne luise lite för hon går inne i rumpan
på wille så när jag kortar henne, då börjar hon galoppera så hon skenade iväg & när
jag går för bi mamma så börjar roffe gå ner i diket, men luise skenar så hon sparkar
backut så jag flyger fram på halsen sen svänger jag inne på järdet & då åker jag
framme vid öronen då får jag ett riktit tag i tygel så jag tar i så hårt jag kan & svänger
så hon går ner till trav & sen skritt & jag kan andas ut:) jag måste faktist säga att jag
har bra balns för jag RED BARBACKA:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ojj vilken tur att du fick stopp på henne!

Vilken tur att du har sån balans!

<3

Bus Ponnii

2010-01-13 @ 21:48:43
URL: http://annaslilla.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0