26/6

idag så red jag cornelia först jag red dessyr på banan & det gick super
hon gick så jävla fint:) jag har merkt att man måste underhålla henne hela
tiden för annars så är hon fjantig & tittar på allt så om man rider volter,serpentiner,
& snett igen så går hon skit bra:) sen så stog det uppe två sockerbitts hinder så
jag hoppade dom & det gick super fy fan va duktig hon är:) hon har inte hoppat på
länge just att lisa har tappat förtroendet:(

lojsan vart bara en halvtimme för klockan vart kvart inio så jag red bara lite
& kände igenom henne lite fast hon gick ass fint, vi red på fältet &
tränade kort galopp för hon har svårt för det, men det gick super sen så
öv jag på korta & länga taven det gick så där men vi var ju ute på fältet:P

Kommentarer
Postat av: Lisa Welin

jag har inte tappat förtroendet, jag har tappat lusten och jag hopppade för ca 2 veckor sedan

2010-07-03 @ 17:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0