Midsommar

iår var jag oss mamma & hade skit roligt först kom vi till norrbyvallen
där allt var & jag gick ponnyridning hela dagen så mina öron vart sönder
tjatade:P det var skit konstigt folk som kom dit:P sen åkte vi till min moster, först så lekta jag lite
med hundarna (dom har tre) sen körde jag & min moster plockepin
det var skit kul, sen så körde nästan alla kubb:) sen vart det mat
kött med potatissallad:) sen så fick vi igång musiken, vi fick inte det förut:P
så alla börja dansa utom jag,mamma,micke & kim vi satt & prata & dom
drack snapps:P sen så smackade jag lite drycker som var jätte äckliga sen så
sa kim(min kusin 20år) att jag skulle smacka en dryck som smacka hallon
men fy fan va äcklig den va:P sen började vi snacka & han fråga om vi skulle
dansa men ja sa nej & han bara skratta:P sen sa han man jag har ju lärt dig
cyckla & åka skridskor så jag måste lära dig dansa & köra bil:P jag hade skit kul
när vi satt & prata sen så vart klocka runt tolv & jag var trött så jag gick & la mig:)
sen på morgonen så var lina uppe & hon var den som var tröttast igår(hon fyllde 18år)
så vi tittade på rasmus på luffen:) sen så lekta jag lite med hundarna sen åkte vi hem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0