tävling

hej, idag var det tävling på lilla flättna & det gick super:)
först i 60cm så gick det jättelugnt nästan sakta men det
var bara bra & sen rev hon nästan för att det var för lågt:P
sen i 80cm så hade nästan inte jag ridi fram fr dom sa att det
skulle va 30min paus men det var det inte så som tur så hoppade
jag upp lit innan & travade runtlite så jag fick galoppera fram på banan
& som tur fick man hoppa fram där också:P sen när jag hoppade så
gick det super hon gick i lagom fart hon skulle inte gå snabbare i allafall
& hon lyssna super så vi gick nolla där också:) det vart en luckad dag
mamma red nolla i 70cm & två rivningar i 80cm men det är så lågt så
han river lätt:P

BILDER KOMMER:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0