hallu

hej, dagen har vart tråkig men endå rolig
först så fick jag skjus till millan:) sen så
gick vi till  sklolan, sen så gick vi på lektion
vi träna på en hemlig sak:P sen så var det
rast då möla jag julia några gånger:) sen så
var det lekton. blä...blä...:P sen så åt vi sen så var det
rast igen & då var vi vid toaletterna & då är erik inne på
toa & då kommer en fröken & frågar oss om vi får
va inne & precis då när hon säger det så kommer
eric ut & skriker hallu med en toa borste i handen:)
& alla börjar skratta, sen är det lektion sen när vi ska
åka hem så byter jag nycklar & millan märker inte
det så när hon kommer hem så kan hon inte låsa upp:)
men vi byter tillbacka sen:) nu har jag kommit hem från stallet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0