min roliga ponni

hej, var ute & red idag, haha min ponny hade lite damp
för hon stegra sig & sparckade backut:) jag,lisa & sofie
red ut så lojsan blev jätte glad, sen när vi kom halva vägen
så skulle vi rida rakt farm men sofie sa vänster, så jag red
vänster men dom skoja bara med mig så dom red rakt fram,
så jag ställde luise rumpa mot wille, så sofie vart rädd & börja låta som en apa,
& sen så sparkade luise backut & då fick sofie lera i ansiktet:P haha:)
sen red vi & klättra eller dom klättra & jag gick neran för, & lojsan
fick lite damp, sen red vi hem, sen går jag in i stallet när vi kommer
hem, men dom andra är kvar där ute, så när
jag kommer ut så sitter sofie helt konstig på wille, & vi börjar
garva som bara den, sen börjar wille gå & sofie bara börjar skrika
haha, sen ska lisa göra likadant men hon ramlar av:P sen kommer
lisas pappa med mat, KEBABTALRIK:) mums... sen rider sofie blizze
& lisa hade lektion, & sen kom elin, hon ska till japan i morgon
i 6 månader & mamma ska ha roffe då:) så i morgon börjar vi
ha två hästar:)

Titta på tv KL.20.00 det är världskuphoppning på TV6 

lilla sofie:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0