skattan som badar

hej, idag så på första lektionen hade vi engelska
sen hade vi eee.... kommer inte ihåg sen hade vi
rast & då gick jag,natta & david till ramdalshallen,
sen så vart det provräkning i matte! det gick skit
dåligt, sen så hade vi lunch äcklig soppa:P sen så
hade vi rast & då gick vi till ramdalshallen igen, sen så
hade vi lästid & sen rast igen,men då var vi inne, sen
var det elevens val, men jag läste bara:) sen kom
davids mamma & hämta oss & då följde eric med & då
skjusa hon hem eric sen åkte vi till kust bo städer &
lämna ett brev & då såg jag & david en fågel som bada:)
sen när vi skulle hem så börja david hålla på, han härmade
dom på radion & sen satt han inte still & bara börja hoppa runt
sen släppte dom av mig, så nu är man hemma & ska snart till
stallet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0