hopptränig

hoppträningn gick super i onsdags vi hoppade 90-100cm:)
först började vi med att rida över bommarna & flytta dom
för skänkeln & att öka & sakta traven han trampade
värkligen under sig bra, sen började vi galoppra & vi gjorde
volter runt dom fyra hindrerna på långsidan & fy fan va bra han gick
& jag satt jätte stadigt:) sen började vi hoppa fyrkombinationen
& han gick super & fick två jämna språng imellan, sen började vi
hoppa muren till oxer & jag skulle ha fyra-fem språng imellan
men jag hade tre för han hoppade jätte stårt in på muren, men sen
fick jag fyra, sen skulle vi hoppa bana så vi började med rödgrå
svinryggen till fyrkommbinationen till krysett på andra långsidan &
det ståd två regnbågar i mellan så hästrna hoppde väldigt stårt sen
till muren till oxern sen långsidan ner & ta svinryggen från andra hållet
sen till muren andra hållet till krysset andra hållet:) & han gick super men
det är skit trångt i ridhuset men han fick plats:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0