hoppträning

hoppträningen gick super vi fick hoppa bana & det var inte
trångt:) vi började med att trava över några bommar &
flytta dom innan & efter, sen började vi galopper & då
så fick vi hoppa på två volter över en sockerbit & sen
regnbågar som brukar stå under hindret, sen fick vi börja hoppa
först hoppade vi 1:an på 90cm sen hoppade vi 5-6:an sen fick
vi hoppa bana 1-8 det gick super hoppade 90cm & han gick super
han bev lite stark 5-6:an men han var jätte duktig sen fick jag hoppa
5-6:an lite högre jag trodde hon skulle höja till 1m bara men hon la
oxern på 1,10cm & jävlar va högt det va & vad han tog i jag var inte
berädd på de han vart jätte tagad innan & stack lite så jag fick göra
lite volter men sen gick de super:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0