Dagens ridpass

red på hackmoret(stavning) idag för mamma har sakt att det är bra att han villar
från bettet någon gång i bland för han är ju gammal & hans tänder blir ju utslittna nu
just att dom inte växer längre, det gick faktis ganska bra red ut först en stund & bara
kände på honom & han var som vanligt sen gick jag in på fältet & började jobba honom
lite mer & jag kände det att man kan inte böja dom lika bra som med vanligt bett
för jag red ju lojsan på det förut & henne kunda man inte böja lika mycket, sen så är
det ju så att fighter behöver böjas för han ska bli bjuk så han m´juknade inte så där
jätte mycket så jag red mest bara runt idag 45min:)

lojsan med sitt hackamor

Kommentarer
Postat av: bella-skötare på welshmonutain-ponnyn Amour

sv; tack så mycket!

ha en bra dag :)

2011-04-20 @ 19:36:09
URL: http://stoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0