Dagens ridpass

red på banan idag, red mycket öppnor & slutnor i början gick det jätte bra han lyssnade
jätte bra & han var jätte mjuk i vänster sidan:) sen när jag galopperade så var han
jätte pigg & jag kunde inte riktigt få honom i form, jag red på en stor volt & försökte
flytta ut & in backdelen & det gick ganska bra, sen gick allt åt skogen för jag skulle
böja honom som en banan & det är väldigt svårt för hästarna & min tränare har sagt
att jag ska bara göra några stek men jag gör en hel lång sida så han förstår inte mig
så jag blir arg på honom fast det är mitt fel, så nu ska jag verkligen skärpa till mig
när jag vet att det är mit fel så ska jag inte skylla på hästen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0