gårdagens ridpass

det blev ingen hoppträning i går så jag hoppade på fältet i staället, började
med att skritta & trava fram honom & böja honom till höger och vänster,
sen gick jag över till galopp & jobbade honom där, jag kände att han var
väldigt mjuk i höger så jag började jobba i vänster direkt sen när jag kännde att
han blev mjuk där så började jag hoppa på ett litet rör & försökte ha samma
galopp hela tiden det gick jätte bra i vänster men sen i höger så fick jag ta i
honom lite för han lyssnade inte så bra, sen så började jag hoppa på tre rör & där
lyssnade han jätte bra så jag gick över till det stora hindret eller ja det är 70cm
& lite breddare, där hoppade han lite stort så jag tog det igen så han hoppade normalt
på det, sen så hoppade jag bana & då taggade han till så jag tog om det en gång så
han skulle hoppa lugnare & han fattade det:) sen hoppade jag det store hindret från andra
hållet & då efter så sparkade han backut & hade lite kul:P


Kommentarer
Postat av: EMILIA SVEDLIND

kan inte jag hänga med ut någon dag o kanske fota eller så? :D skulle vara skit kul!

2011-04-21 @ 12:14:21
URL: http://emiliamjaaou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0