södertörn

ska ju hoppa en pay and jump i södertörn i morgon:) jag ska hoppa 90-100cm så vi
åker vid åtta & det startar 10 sen så skulle det va paus i mellan 80-90cm.
jag startar som nummer 9 av 14 i 90cm & nummer 6 av 6 i 100cm
sen så ska anna & sofie med:)
sen så packade jag ju idag så jag ska säga vad jag packade:

utrustning,till mig & hästen

  • sporrar
  • ridhanskar
  • två träns
  • sadel
  • ländtäcke
  • ridspö
  • hjälm
  • ridväst
  • ridstövlar
  • benskydd
  • lädergrimma
  • transportskydd
  • nätttäcke
  • fleecetäcke
  • jacka
  • gympadojjor
  • tröja
  • ridbyxor
  • mjukisbyxor
  • ridstrumpor
  • mössa

jag tror det var allt:)




Kommentarer
Postat av: EMILIA SVEDLIND

Vill du bli dagens blogg hos mig? Anmäl dig då genom att bara skriva "jag är med" http://emiliamjaaou.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-avslutas-9-april-2011.html#comment det tar kanske 2 sekunder av ditt liv! Avslutas imorgon den 9 april. :D

2011-04-08 @ 21:52:20
URL: http://emiliamjaaou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0