träning

jag tränade ju igår & vi började med att värma upp själva sen fick vi hoppa ett räcke från
båda hållen på 1m & han kom perfet alla gånger:) sen la vi på en oxer & han gick perfek
på den:) sen så skulle vi hoppa en kommbination till räcke med 3galoppsprång i mellan
& jag kan säga att det gick skit! han kom fel båda gångerna men han är ju så snäll så han
hoppar, sen hoppade vi vatten till räcke till trippelbar & där gick det också jätte dåligt
han kom jätte nära & jag fick inget avstånd, så när jag skulle hoppa bana fick jag hoppa
oxer till räske till oxer till trippelbar & då helt plötsligt så gick det jätte bra han kom perfekt på
allt alla galopp språng stämmde ja allt:D sen så fick jag trava av honom.

tyvärr ingen film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0