vårat stall

jag hade kamran med ut till stallet idag, så jag tog bilder på vårat stall
fast jag glömmde ta kort på vår hö skulle:P men stall katten blev med

fyra av åtta boxar


dom andra fyra


alla foder hinkar


stalltavlan där all info finns


en dal av sadelkammaren


andra delen av sadelkammaren


här har vi våran stövel hylla den är jätte bra


här har vi allt foder & täckena ska torka här men det här rummet(boxen)
är mitt i stallet så det är kallt för vi har ett gammal stall så vämen stannar
inte här så dom torkar aldrig.


ridbanan


sjukhagarna


våran sittpalts & sen hagarna i backgrunden


stallet


stallkatten franke:)

ja det är stallet jag står i det kallas blå stallet & det är jätte bra på sommaren & så men
inte på vinter det för det är det gammlaste stallet på gården så det är iskallt på vinter
så vi måste ha hästarna inne jätte länge för inte vattnet ska frysa sen har vi inget varmvatten
& inget ridhus man jag vi kalrar oss en då:) om ni undrar nåt så komentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0