Luise-E

hade ju lojsan idag & oj vad jag hade glömmt hur det är att
ha en busig häst, hon busade & var kjurig hela tiden men
glad samtidigt:) först när jag borsta så testade hon mig man jag
sa åt henne direkt & efter det så viste hon att hon inte kunde
vinna över mig, när vi red ut så var hon lite seg ibörjan men
sen när vi började trava blev hon jätte pigg & ville galoppera
& vi red samma väg till backa & då börja hon slänga med
huvudet & hålla på så hon fick galppera några steg & efter
det var hon hur taggad som helst öronen var framot hela
tiden:P sen red vi in på en racksträka & galopperade & hon var
hur pigg som helst & skuttade & höll på sen red vi tillbacka &
då var hon mycket lugnare & sen tog vi en trav också:) det bästa
med lojsan är att man kan galoppera hur mycket man vill &
sen när man bryter av så kan man börja skritta direkt för hon
håller inte på & trippar hon bara tar det lugnt:)

älskling:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0