dressyrträning igår

jag hade ju dressyrträning igår för linda & det gick super:) vi red mycket
öpopnor & slutter bara för att få igong honom, sen fick jag göra lite volter
& försöka få honom att söka sig neråt, sen fick jag galoppera & då så fick jag
rida i en åtta så att han fick gå i korsgalopp i början var det lite svårt men på
slutet gick det bra, sen fick linda hoppa upp & hon sa det efter att han ser liten
ut på marken men när man hoppar upp är han jätte stor & att man behövde mer
skänklar än vad hon trodde, sen fick jag hoppa upp igen & då så gick det jätte bra
jag fick värkligen rida på honom & ställa honom så han nästan bett mig i tån &
till slut så lossnade han & efter det så skrittade jag av honom:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0