höjdpunkten

höjdpunkten med året det är nog Falsterbo horse show, det är det bästa som finns
bara att vara där nere & se hästar,shoppa,träffa kompisar ja allt är kul där nere,
vi ska ju ner dit iår igen:) det ska bli jätte kul, men jag vet inte vad jag ska köpa
men man hittar alltid något, det som är synd är att det är så långt från oss det ligger
på andra sidan sverige, men när man har en dator & kompisar i bilen så går det ganska
bra:) nåt mer som jag gillar mad falsterbo är att det är så stor, det är nästan aldrig trångt
som det brukar vara i globen. sen det jag tyckte vad det coolaste det var att man fick se
framhoppningen man kunde stå där & värkligen titta när dom hoppafram, så man lär sig
också när man där.


Kommentarer
Postat av: - emelie dahlgren / mlidahlgren.blogg.se

de e grymt kul ;)

2011-03-13 @ 12:10:43
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0