hoppträning

ja, jag var ju på hoppträning i går & det gick väldigt bra.
vi började med att rava över öpphöjda bommar & värkligen försöka få fram dom
fighter lyssnade jätte bra i höger varvet & lyfte på benen jätte bra men i vänster
så var han jätte stelt & jag fick inte riktigt runt honom, sen började vi galoppera
över bommarna & då gick han jätte bra. sen när vi började vi hoppa en kommbination
& han var jätte taggad & hoppade jätte bra sen andra gången vi kom så fick vi hoppa
två hinder till som var räcke till oxer & 3 galopp språng i mellan, när jag hade hoppat
kommbinationen så blev han stark men sen fick jag tag på honom så han hoppade
jätte fint på räcket & oxern. sen hoppade vi banan så då la vi på ett smalhinder & en
mur så jag hoppade 90cm & han hoppade klockrent men han tittade på smal hindret
så där fick jag smaka lite, sen höjde hon till 1m då hoppade han jätte fint på kommbinationen
men sen blev han stark så vi kom nära räcket så jag fick rida på till oxern men han hoppade
jätte bra sen på smal hindret så fick han hoppa av lite stort, sen på muren kom vi helt
fel men han hoppade endå så jag fick ta om det & då öka jag lite innan så efter blev han jätte
stark, men nästa gång så ska jag hoppa på mitt pehlam:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0