markarbete

mamma var sjuk idag så jag red markarbete hemma:) jag hade en kommbination på långsidan
& på andra långsidan hade jag ett räcke & sen ett räcke i mitten, när jag red fram så jobbade
jag mycket med att ställe honom & han blev jätte mjuk:) han har aldrig vart så mjuk i vänster.
sen så travade jag över bommarna & sen galopperade jag över dom & kom på ett litet räcke
& han var jätte duktig. sen började jag hoppa på lång sidan & i början gick det bra men sen så
taggade han till & blev jätte stark så då gick det dåligare & sen blev han jätte stark i höger sida så
på slutet så travade jag på en stor volt & bara stälde honom åt höger:)


har ingen bra bild!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: jaså, hur lång är du? :)

<3

2011-03-31 @ 17:39:55
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0