Tömmkörning

vet ni vad jag gjorde idag? jo jag tömmkörde fighter, det gick inte jätte bra
men han var ganska mycket. Jag skulle ibörjan ha longerat på banan men sen
skulle som ha lektion där så då bestämde jag mig för att tömköra, ibörjan gick det
skit dålig men efter en stund började vi hitta varandra, sen när vi gick hemot så
var han jätte pigg & trampade på som bara den, så han fick mycket beröm:)
sen när jag kom tillbacka så tog jag av honom allting sen skulle jag även tvätta
hans sår på benen för han hade två sår på backbenet så jag tvättade & spruttade
in någon salt lösning som han inte gillade:P sen hade jag & lisa lite melodifestival
i stallet när jag väntade på mamma:D


en bild från när jag tömmkörde lojsan föra året:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0