träning

träningen igår gick jätte bra, vi började med att rida på en åtta över bommar &
jag fick öka jätte mycket över bommarna för hon hade längt dom jätte mycket,
sen fick vi flytta dom till vägen,jag fick inte riktigt igenom honom i ställningen då,
sen när vi galopperade så låg vi bara runt
fyrkant spåret & rullade på & han var jätte busig & var jätte stark men det gick bra
sen fick vi även gå över bommarna & då blev han jätte lugn & bara rullade på,
sen fick vi börja hoppa en tre kommbination
& då fick jag först hoppa lågt sen högre & högre så han blev lite trött där för det blev
lite mycket men det gick ändå bra, sen kom vi på en kommbination med fyra galopp
språng & där gick han jätte bra, så vi började hoppa bana & han blev lite för stark för
mig så det blev dragkamp(man ser det på filmen) men han var duktig & hoppade allt,
men jag fick inte riktigt igenom honom i ställningen för han var lite för stark för jag skulle
årka ta i honom, men vi får täna på det:)
det var ju 4månader sen sisst så det var jätte kul att träna igen:)

NI FÅR FILM SEN FÖR DEN TAR LITE TID:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0